بی قرارم مثل شاهنامه ای که هرشب صدای گریه سهراب بیدارش میکند
بی قرارم مثل شاهنامه ای که هرشب صدای گریه سهراب بیدارش میکند

بی قرارم مثل شاهنامه ای که هرشب صدای گریه سهراب بیدارش میکند

دلتنگی



دلت که گیر باشد کارت تمام است! 

هر کاری کنی کنده نمیشود از یادت! 

حالا تو هی با خودت بگو

چیزی نیست...!



...


مولانا❤️ یه جوری عاشقی کرده که مابقی عشقا مسخره بنظر میرسه:


ﺧﻨﮏ ﺁﻥ ﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺸﯿﻨﯿﻢ ﺩﺭﺍﯾﻮﺍﻥ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ

ﺑﻪ «ﺩﻭ» ﻧﻘﺶ ﻭ ﺑﻪ «ﺩﻭ» ﺻﻮﺭﺕ، 

ﺑﻪ «یکی» ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﻭ ﺗﻮ (:


مخاطب خاص


هر چیزی که

به تو ربطی داشته باشد

دوست داشتنی ست...! 


از دلتنگی ام بگیر 

تا جای خالی ات،،،



مخاطب خاص


چه آرامشی 

در من است وقتی با منی

و چه آشوبیده ام بی تو !

دور نشو

 مرا از من نگیر

من حوالی تو بودن رادوست دارم



دلتنگی


مسخرس ...

بعضی آدما رو چند روز،

چند ماه،

چند سال حتی نمیبینی و باهاشون صحبت نمیکنی

ولی لعنتیا هر روز هستن! 

هر روز تو زندگیتن بدون اینکه باشن !


مخاطب خاص



نخند

آدم دست و پای دلش میان چال گونه ات میشکند

تو نخند

میترسم نقاش ها

لبخندت را نقاشی کنند

عکاس ها لبخندت را ثبت کنند

شاعرها از لبخندت غزل بگویند

نویسنده ها کتابت کنند ...

بعد من دست و پا شکسته

چطور با یک شهر

روبه رو شوم ...؟

رحم کن

یواشکی لبخند بزن فقط برای من